Sunt ambasador Umbrela Verde

Umbrela Verde  este o campanie initiata de Tuborg Romania, care urmareste sa schimbe o mentalitate profund gresita a romanilor: „Gestul meu nu conteaza”. Este o campanie care apeleaza la bunul simt al fiecarui cetatean. Indemnul campaniei este „Sa pastram Romania curata!„. Am fost mai mult decat onorata sa primesc nominalizarea de Ambasador Umbrela Verde. In cadrul acestei nominalizari am avut placerea sa raspund la cateva intrebari. Te invit sa citesti interviul mai jos. De asemenea, te invit sa devii si tu ambasador Umbrela Verde si sa pastram impreuna o tara mai curata!

Roxana Baesu a absolvit Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul SNSPA. In prezent, este PR Manager pentru un site financiar si redactor in cadrul unei publicatii online de dezvoltare personala. Roxana imbina cu succes mediul profesional cu cel de voluntariat, luand parte la initiativele CharityGift. Va invitam sa aflati cateva pareri interesante de la unul dintre cei mai responsabili sustinatori Umbrela Verde!

1. Am vazut ca ai calatorit prin diverse zone din afara. Ce ti-a placut cel mai mult din ce ai vazut si ai vrea sa fie si in Romania?

Cred ca pot spune cu sinceritate ca cel mai mult am fost impresionata de curatenia locurilor pe care le-am vizitat. Este genul de curatenie care te motiveaza sa o pastrezi si sa nu fii tu cel care incalca regulile bunului simt.

De cate ori am avut placerea sa vizitez cate-o capitala am putut sa observ ca parcurile si in general toate zonele verzi capata o culoare si mai intensa datorita curateniei pe care o intalnesti. Da, mi-as dori sa fie si in Romania mai multa responsabilitate pentru pastrarea curateniei si mai mult interes acordat mediului inconjurator.

Avem zone caracterizate de o frumusete aparte, dar care din pacate daca nu sunt mentinute curate isi pierd din valoare si nu reusesc sa mai transmita aceleasi trairi.

2. Cum crezi ca am putea sa ii incurajam pe tineri (studenti,proaspat absolventi etc.) sa fie mai activi in voluntariat si ecologie?

Voluntariatul reprezinta un „must do” pentru toti studentii si absolventii de astazi. La nivel personal, voluntariatul este parghia catre jobul pe care fiecare doreste sa il aibe, este o modalitate de dezvoltare a abilitatilor personale si un mod placut de a cunoaste oameni noi si de a crea relatii. Prin voluntariat studentii pot ajuta la dezvoltarea societatii in care traiesc si pot determina o serie de schimbari prin activitatile pe care le inteprind.

De cele mai multe ori voluntariatul si ecologia se imbina perfect pentru a promova necesitatea conservarii naturii. Prin activitati de voluntariat tinerii pot transmite mai departe importanta activarii in ecologie. Uneori un simplu gest, precum ridicatul unui gunoi de pe jos, poate conduce la determinarea altor persoane de a actiona si de a conduce Romania pe un drum mai curat.

Tinerii studenti si proaspat absolventii prezinta receptivitate la diferitele mesaje ce tin de implicarea in activitati de voluntariat si ecologie. Consider ca realizarea unor campanii de informare cu privire la avantajele si importanta activitatii de voluntariat si ecologie pot determina o serie de tineri sa fie mai activi.

3. Ne ajuta comunicarea online sa promovam cauzele in care credem? Plus… Stiu ca ai un blog. Ce inseamna el pentru tine?

Astazi, o buna parte din comunicare se realizeaza online. Social media a schimbat paradigmele comunicarii traditionale si a condus catre o serie de avantaje tuturor celor care aleg sa isi transmita mesajele si in mediul online. Astfel, raspunsul meu este unul pozitiv – da, comunicarea online ajuta sa promovam cauzele in care credeam. Si consider ca cel mai important element in online este reprezentat de feed-back.

Un blog este o carte de vizita pe care o utilizam ori de cate ori dorim sa transmitem informatii despre noi. Pentru mine, blogul meu: roxanabaesu.wordpress.com, reprezinta locul unde cuvintele prind viata si transmit particele din sufletul meu. Atunci cand scriu pe blog nu imi doresc ca cineva sa il citeasca, ci sa il simta.

Lasă un răspuns

